17 August 2015

Osta.ee kui tutvumissait :)

Tänu osta.ee-le olen ma viimasel ajal kokku puutunud väga lahedate inimeste ja ka uute ostupaikadega. Kuigi kõrvalmärkusena võib öelda, et osta.ee on üks kummaline keskkond. Umbes nagu mingi tutvumissait - leida keskkonnast normaalne inimene/müüja on sama lihtne, kui leida nõela heinakuhjast. Samas need mõned briljandid tasuvad muu jama ära. Kasvõi seesama eelmises postis mainitud kuldsete kätega mees :)

Näiteks täna kohtusin ma ülilaheda kujuga. Ta oli kaua aega ühe riigiasutuse IT-mees ja nüüd juba 7 aastat iseseisev ärimees, kes müüb ja ostab igasugust kraami. Ja kusjuures teenib sellega märkimisväärse kuusissetuleku ja on Kiyosaki definitsiooni kohaselt "oravarattast väljas". Ta tuli mulle ära tooma 10-sendist raamatut ja me jäime tükiks ajaks ukse peale lobisema. Vahepeal tekkis kohe kiusatus ta tuppa kutsuda ja kasvõi kohvi pakkuda - lihtsalt nii põnev oli see, mis ta rääkis.

Õnneks jäi mulle alles tema telefoninumber. Äkki ma tahan kunagi temaga konsulteerida kollektsioneerimise teemadel. Mina küll ei teadnud, et hiinlased suure raha eest näiteks õllesilte ostavad.

Ja mu õde teadku, et see "Volta" vahvlimasin, mis tema suure kaarega prügikasti viskas, maksab praegu 30-50 eurot!

2 comments:

Manjana said...

konsulteeri jah ja tee postitus ka, palun! ma olen läbi elu igasugu kummalisi ja vähem kummalisi asju kogunud, aeg oleks neist kasudega lahti saada :)

LegaalneBlond said...

Äkki ma annan tel. numbri hoopis? :)