12 August 2015

1 õppetund lähemale miljonäriks saamisele

Ma nägin täpselt sellist meest, keda mul oma ellu vaja oleks.

Kui mina üritasin innu ja õhinaga oma nö mehele maha müüa ühte värvimise, parandamise ja mööbliga seotud ideed siis täna nägin ma meest, kes mulle sedasama ideed õhinal kirjeldas! Kuidas ta teeb ja parandab ja värvib. Kuidas talle see meeldib ja kuidas ta planeerib pisikest poodi avada.

Muidugimõista ei ole sellised tegijad mehed ripakil ja tal on olemas oma naine ja pere. Aga oi kuidas mul oleks just sellist meest vaja. Vaat kui ebaõiglane võib elu olla. Ma ise mööblit parandada ja värvida ei oska ja siit ka üks elu õppetund - kui sul on idee ja sa tahad sellega kuskile jõuda siis tuleb arvestada ainult omaenda jõududega. Ei saa kellegi teise peale lootma jääda.

Seega nuputan ma juba uute ideede kallal :) Ja nagu Ekspressis Tiina Jõgeda Õnne valemis ütles: selleks et miljonäriks saada tuleb suuta ise vastutada oma ideede eest, ilma et sõltuksid kellestki teisest.

No comments: