06 August 2015

Dante duši all*

Minu füüsiline keha istub hetkel köögilaua taga ja joob viinakokteili aga minu vaim hõljub Pärnu linna kohal ahmides sisse Weekendi melu, muusikat ja kõike muud võimalikku. Nägin just hetk tagasi delfis head fotot weekendilt - ees olid sellised superkaunid neiud, teate küll sellised pruunid saledad, ilusad, peaehetega, ilmselgelt fotograafi valitud pildistamisobjektid. Aga nende taga hüppas sama rõõmsalt suht kole, tüse, dressipükstes naisterahvas. Vaat selle naisterahvaga ma kohe tundsingi hingesugulust. See oli minu ajutine füüsiline keha seal weekendil :)  - nautimas kõike seda, mida noored, saledad ja ilusad.

Miks ma ise seal ei ole, vaat sellest ma ei hakka kirjutamagi. Perekoolis niikuinii juba küsiti, et kas tänapäeval peale vingublogide polegi midagi? Mina ka ei taha enam vingublogi olla. Ma nüüd keeran oma elulaeva ringi ja purjetan tagasi (või siis hoopis edasi) õnnelikkesse vetesse.

Ja üldse lajatas kogu praeguse elu hallus ja masendus mulle siin ühel päeval otse lagipähe. Tulin heale ideele, lasta kolleegile sünnipäevaüllatusena lilli viia mõnel ilusal noormehel. A mis selgus - hea idee küll aga teostamatu! Minu tutvusringkonnas pole mitte ainsatki esinduslikku, julget ja kena noormeest. Ja need kelle käest ma abi küsisin, neil ka pole! Ongi ainult vanad, paksud ja kiilad. Issand nagu mismõttes mul pole ühtegi ilusat ja noort meestuttavat? Lihtsalt tuttavat. Ausalt, see oli väga masendav ja kurb hetk.

Ja nagu igal tüdrukul on ikka üks vahva geisõber siis minu oma imestas "Uskumatu! Kunagine hulgitarbija on dieedil!" Noh, pool tema jutust on muidugi ülepaisutatud draama aga väike tõetera on siin siiski sees...

* kes vähegi mind on lugenud või teab mind, siis ta teab ka selle Dante-stseeni tähtsust :)

2 comments:

kellakägu said...

Aga kuule, sul ju on vist parajas eas tütar? Alati saab ju palgata mõne lapse meessoost sõbra neid lillekesi viima. Nemad peaksid piisavalt julged olema, ja nii umbes 16-aastase poisslapse vahendusel on ka kena lillekimbuke saada-mulle küll meeldiks! :D See oleks niii nunnu :D

LegaalneBlond said...

Heh, iseenesest hea idee :) Aga tütar ei laseks seda läbi. Ta niigi juba ütles mulle viimati, kui teda treeninglaagri bussile viisin, et "Ära räägi treeneriga!" Mis ta selle peale veel kostaks, kui ma tema tuttavate poistega rääkida tahaks :D :D