01 March 2016

Pidev võitlus

Igal varahommikul, selle magamise ja ärkamise vahelisel hetkel ma sisendan endale, et "Täna tuleb ilus päev, täna läheb kõik hästi, raha sajab mulle kaela ja kõik on sõbralikud!"

Tänahommikul hakkasin midagi sarnast just otsast mõtlema kui siis äkki: "Ah persse, midagi ilusat siin ei tule, ma ei tahagi enam mitte midagi, ei ilusat ega üldse mitte midagi." Kargasin voodist püsti ja läksin karjusin natuke oma nö majanaabri peale. Näiteks olin palunud tal eelmisel päeval ühe raske tooli teise tuppa tõsta, õnneks ta seda muidugi ei teinud ja nii ma saingi rahus õiendada.

See staadium aga, et " ma ei taha midagi, kedagi ega teha ka mittemidagi" on aga päris-päris kõva häirekell. Kui lisada sellele pidev vihastamistest ja stressist põhjustatud peavalu siis on suhteliselt mõistlik otsus panna aeg perearstile, täita järjekordne Emotsionaalse enesetunde küsimustik ja paluda välja kirjutada asjad, mis ajukeemia taas korda sätivad.

Mis teha...Ma tean, et tablett ei lahenda probleemi, probleem tuleb ikka endal lahendada ja keegi teine seda ei tee aga kui ei taha hetkel lahendada? Issake, eladagi ei taha, mis siin veel asjalikust lahendamisest rääkida?   Lihtsalt mitte midagi ei taha enam.






9 comments:

Liis said...

Ma sain perearsti-asendusarstilt (sest mu oma perearst on aastaks Soome põrutanud, tuleb välja) valiku, kas AD-d või jutuajamised spetsialistiga. Võtsin rahustiretsepti hädaolukordade tarbeks ja möödunud aastal alguse saanud teraapiafondi-projekti kaudu suunamise psühholoogile (sest mul endal praegu seda 30-40€ per visiit kuskilt võtta ei ole ja teraapiafond = perearst saab suunata tasuta!). Sain nimekirja inimestest kellega koostöö on ja nende seast valisin ühe naisterahva ja temaga oligi suurepärane klapp, nii et lähen räägin temaga juttu natuke. Just samal põhjusel, et tean küll, et AD-d aitavad funktsioneerida ja see on easy way out (ajutiselt), aga see on täpselt see "ei ela ja ei sure" seisund, probleemi see ära ei kaota...
Ma võin selle psühholoogi kodulehte sheerida kui tahaksid nt tema kohta uurida. Ja teraapiafondi kohta saad küsida oma perearstilt.

Pea vastu! Ma ise ootan väga nt. suve ja loodan, et selle naturaalselt lisanduva D-vitamiini doosiga läheb automaatselt juba helgemaks ja lihtsamaks. Läheb ju tavaliselt igal aastal?

Anonymous said...

Neiu, te olete nii nummi :)

Tristan

soodoma ja gomorra said...

jep, Liisiga absoluutselt päri, AD pole lahendus, vaid teinekord lihtsalt ainus võimalus üldse rajale saada/jõuda!
Ideaalis peaks AD olema kindlasti periood, mitte aastad!

LegaalneBlond said...

Just rajale tagasisaamist ma tahakski. Et ei kaevaks endale hetkel veelgi suuremat auku. Ja et töölt lahti ei lastaks, kuna ma tööd lihtsalt teha ei suuda...

Sipsik said...

Mina arvan ka, et siis lase ennast neil väikestel aidata. Kui müra maha saab, jaksad ehk ka põhjustega tegeleda.

Anonymous said...

Kirjuta suusatripst ka :)

Tristan

LegaalneBlond said...

Mis sellest ikka kirjutada :) Himosel käimine on eestlastel nagu sutsakas Kiviõli Tuhamäele või Kuutsekale. Sai natuke suusatatud, kolleegidega lähemalt tuttavaks saadud ja jalg välja väänatud. Vsjoo.

mama de montagne said...

Ütle aadress ja ma tulen sõiman ka majanaabrit. Üldsegi, ta võiks välja tõesti kolida kui ta sulle nii palju probleeme või meelehärmi põhjustab!

mama de montagne said...

Vabandust. Tourette sündroom lõi välja vist :D