08 July 2008

Minu kaitseingel

Mul on lahe kaitseingel.

Alles hiljuti hakkasin taipama ja märkama, et alati kui mu elus oli totaalne madalseis ja pisar silmanurgas, juhtus midagi väikest aga hästi toredat. Midagi sellist, mis tõi naeratuse suule ning arusaamise, et ma pole üksi. Mind hoiab keegi. Ütlen alati aitähh talle.

Täna hommikul ärkasin sõnumi märguande peale ja pärast selle läbilugemist olin puruõnnetu. P…., p…., p…. (keha tagumine pool). Hakkasin just enesehaletsuse alla mattuma, kui äkki telefon helises. Venekeelse vestluse kokkuvõte :)

- Kuule ole hea, kutsu Jura!
- Siin ei ole mingit Jurat…
- A Jura ise andis mulle selle numbri. Kuidas ma temaga siis ühendust saan??
- No mina küll ei tea.
- Kuule aga mis sinu nimi on, kui see saladus pole?
- On küll saladus.
- Minu nimi on Volodja. Kas sa oled üksik? Mina olen üksik. Saame tuttavaks?
- Head aega :D

Kle, ingel, sa oled ikka väga lahe kuju ja sul on mulle sobiv huumorisoon. Ütleme nii, et ma turtsusin ikka tükk aega naerda pärast seda kõnet.

No comments: