05 July 2008

Ving ja hala

Mu kõht valutab juba teist nädalat. Nii et kõigepealt on valuhoog ja siis külmavärinad. Suht vastik. Ja iseenesest üle ka ei lähe. Ma ei viitsi jälle arsti juurde minna, et näha seda silmade pööritamist, kui selgub, et tuleku põhjus oli „tühipaljas kõhuvalu“. Kuigi mu viimane kõhuvalu osutus ägedaks neeruvaagnapõletikuks.

Krt, ma ei viitsi nii vilets olla, et iga asjaga arsti juurde joosta. Jah, mul valutab nii mõnigi paik kehal. Selg näiteks. Nüüd kõht. Pead pole vist mõtet mainidagi. Ainult rähnil ei valuta pea. Kõikidel normaalsetel inimestel on peavalu. Nina on ka jälle kärnas. Vähemalt tore oli mõnda aegagi uskuda selle arsti sõnu, kes ütles, et „Oh, herpes ei hakka korduma“.

Kohe-kohe aga hakkan liiga pikaaegsest kummivenitamisest valusa laksu saanud sõrmi ravima.

No comments: