18 July 2008

Vandenõuteooriad

Ma olen kindel, et seebitootjad on sepitsenud vandenõu minu vastu. Üks lemmik seebifirma on turule toonud suures pudelis dušigeeli. Kõik oleks väga ilus kui… Kui suurele pudelile poleks tehtud tavapärasest kolm korda suuremat seebi väljumisauku. Mis tähendab seda, et iga kord tuleb nuustikule kolm korda suurem kogus seepi ning 500 ml-ine pudel saab sama kiiresti tühjaks kui 250-ne.

Mul kadus eile arvutis üks valmistehtud dokument ära. Arvuti ütles, et „error, sinu dokumenti pole kuskil, näri pori“. Nutt kurgus, helistasin IT-abisse. Lubasid tulla. Täna helistasin jälle, et ootan. IT-poiss tuli. Seisis arvuti kõrval. Hakkasin talle demonstreerima, kuidas ma dokumenti ei leia, kui dokument rõõmsalt avanes keset ekraani kogu oma ilus. Kahtlustan IT-meeste vandenõu. Minu ja minusuguste tõttu on neil raudselt poole rohkem tööd ja palju kõrgem palk.

4 comments:

toiz said...

nii armas itipoisi jutt:)

jobu said...

1) Dima Bilan tuleb uuesti eestisse esinema. http://sloleht.ee/index.aspx?id=288162&lid=7
2) itimeestel on tonnide kaupa lollkasutajatest (dumbuser ingl k) lugusid.

Anonymous said...

itimeeste ja arvutite kartellikokkulepe muidugi .. minu arvuti hakkab kah alati korralikult tööle, kui ma tema peale itimehele kaevanud olen

LegaalneBlond said...

Jobu, kas sa tõesti arvad, et ma ei tea, et Dima tuleb Eestisse???
Ohh...

Ja üleüldse, mina ei küsi ühegi IT-mehe käest, et ütle mulle, mis on kommertspant? Et siis ta üle õelalt naerda ja dumbuseriks tituleerida. Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde ja tehku armastusega tööd, millele ta on kvalifitseerunud.