31 July 2008

Imago kujundamise geenius

Käes kauss kiirmakaronidega, suundun ukse poole, et minna õndsas rahus teise ruumi oma lõunat nautima. Ukse avab mu ees suht tähtis ülemus ja ma astun kenasti uksest välja ja järgmisel hetkel kukub kauss lihtsalt käest maha. Makaronid paiskuvad põrandal igas ilmakaares laiali ja mina seisan seal keset makarone justnagu Veenus merevahus. Tubli paar minutit hämmingut ja siis astume mõlemad üle makaronide, minul kõht endiselt väga tühi.

Mis muud, kui rahakott kaasa (eelarve jääk 0 krooni) ja lähedalasuvasse sööklasse toitu tooma. Menüüs on täna makaronid hakklihaga. Väärtuslik termokarp käes, kohtun asutuse trepil taas oma tuhkatriinu-loo nahkvestis Printsiga. Ütlen talle naeratades: „Täna ma ei hakka kingi loopima.“

Nii, kiire arvestus näitab, et koos IT-alaste „muredega“, olen jätnud sügava mulje oma uues töökohas kokku umbes kolmele talitusele. Tubli. Tõmbame need nimekirjast maha. Seitse tükki veel.

No comments: