22 July 2008

Milleks miljonid? Piisab paarist tuhandest.

Alati, kui mul on raha hästi otsas, siis mulle meenub ühe elutarga naise ütlus, et naine istub ise oma rahakoti otsas. Noh, põhimõtteliselt võib sinnasamma patta panna ka kurikuulsa Mõisahärra ütluse, et raha vedeleb maas, tuleb vaid kummarduda ja üles korjata.

Teoreetilist tarkust kui palju, eksole, aga raha on ikka otsas. Osavalt olen hoopistükkis nii korraldanud, et tööd on palju rohkem ja ametikoht ka mõnevõrra tähtsam aga palganumber, mis ennegi. Hmm..

Inimestelt küsitakse: „Mis te teeksite, kui saaksite miljon krooni? “ Vastatakse peamiselt kahte moodi: 1) hähh, miljon pole mingi raha ja 2) maksaks laenu tagasi. Mina ei taha miljonit krooni. Ma tahan oma auto pidurid korda teha ja Riiga sõita ja suure raamaturiiuli osta.

No comments: