11 October 2017

Ma sõitsin Sajusaartele...



Mul jai FB feed´is see pilt silma ja ma vastasin omaette pea momentaalselt, et JAAAAAA!  (ei tea, mida see küll mu elu ja töö kohta ütleb) Jaa, ma võiks vabalt selles majas kuu aega ilma interneti ja telefonita elada. See raha-asi mind ei huvitagi. Andke mulle lihtsalt hunnik raamatuid, söögiraha ja see maja.

Järgneb kirjand:  Minu päevakava saarel

Tõusen hommikul ilma äratuskellata üles, mõnulen veel veits voodis, sirutan, ringutan ja naudin vaadet ning sooja briisi. Seejärel  hopsti redelist alla ja väike ujumistiir ning hommikusöök terrassil -  soovitavalt suussulavad croissantid, korralik kohv ja  kohalikud värsked puuviljad.

Siis oleks natuke asjalik, äkki on vaja poodi minna, saarel kõndida või vaatamisväärsustel seigelda. Füüsilisele aktiivsusele järgneb loomulikult lõunasöök kohalikest mereandidest ja siesta.  Pärastlõunane aeg on minu nahatüübi jaoks just ideaalne päevitada, raamatut lugeda ja supelda. Seda teengi. Kuni õhtusöögini. Löön end lille ja jalutan mõnda saarerestorani, kus võtan õhtusöögi kõrvale väikese veini ja naudin melu ja inimeste vaatlemist. Pisut veinisena, kuid täiesti adekvaatsena jõuan tagasi oma majakesse ja enne und loeksin veel natuke mõnda armastus (loe: erootilist) romaani.

Lõpetan oma päeva mõnusa une ja ilusa unenäoga.



Ma võiksin täiesti vabalt niimoodi kuu aega elada. Ja ma isegi ei kujutaks ette, millisest oma päevakava osast ma võiksin ära tüdineda. Söömisest? Raamatute lugemisest? Päevitamisest? Ujumisest? Seiklemisest? Pigem kahtlustan, et see kuu oleks kõige kiiremini lendav aeg mu elus :)

Loomulikult on tegemist lihtsalt minu fantaasiaga ja kuskile ma oma laste juurest ja kodumajapidamisest ei jookse.

Aga unistada ju ikka võib...


3 comments:

Mae said...

Mina tean, et mulle ka meeldiks ja igav ei hakkaks.
Kuigi ma annan endale aru, et võib ka sootuks teisiti minna :) Lõpetasin just "Minu Okeaania" (soovitan soojalt Sullegi, kui tahad sügisel kerget ja naljakat ja eksootilist reisikirja lugeda!) ja oi kui palju tuleb sealt tuttavat ette - selles kaunis hütikeses võib ringi patseerida ämblike müriaad, ujudes saaks rinda pista meremadude või näiteks terava korallipuruga, niiskus võib olla meeletu ja ühel hetkel vaatad oma läbi vettinud raamatuvirna vihkava pilguga, nädala pärast võiks hakata karjuma juba ainuüksi kilomeetri kaugusel banaani ja riisi nägemisest jne :DDDDDDD
Kõigest hoolimata - ma läheksin ometi :)

soodoma ja gomorra said...

mulle tundub, et sulle sobiks sinna kirsiks tordile ka üks-kaks-mitu vallatut ööd. why not?

LegaalneBlond said...

Absoluutselt :))
See niikuinii hõljus seal ridade kohal..