29 April 2007

Millest kõigest ma ilma jäin

Oi, mässajad, vargad ja luuserid, rikkusite mu ilusa nädalavahetuse ära ja seda ma teile üldse ei andesta.

Mul oleks tuhat teist ja palju paremat võimalust olnud oma nädalavahetust veeta. Oleks läinud näiteks ühe pisikese sünnipäevatüdruku hommikukohvile sõbrannadega lobisema või siis nautinud tasuta Aki Takase Quinteti esinemist Estonia Kontserdisaalis või siis oleleks Tartus kevadpäevadel mõne kena ja noore tudengipoisi embuses ja naudiks elu.

Aga ei.
Selle asemel olen pingest puruväsind, unine ja üksi kodus. Päikeseloojang akna taga tähendab seda, et varsti on aeg valmistuda uueks töönädalaks.

Ja isegi juua ei saa lõõgastuseks. Et nagu saavutaks mõnegi, puhkepäeva meenutava lõõgastushetke Martini või D-Lighti abil aga jällegi – ei. Martini just otsa saanud ja muud alkoholivaru ma ka eriti kodus ei hoia. Kõrvalpoes on kõik kättesaamatud aarded ümbritsetud Falcki lindiga - vaadata võid aga ei enamat.

Olge te neetud.

2 comments:

Jànus Robert said...

No ei tasu lasta häirida, maa nautisin mõnusalt Bon-i viiendat sünnipäeva....

LegaalneBlond said...

Tead, j.r, ega ma poleks ka lasknud end häirida kui ma poleks pidanud kogu oma nädalavahetust tööl veetma :)