08 April 2007

Mehe vajalikkusest elus

Rõip, on kaks probleemi, mida ma ei suuda iseseisvalt lahendada.

Esiteks, ma ei saa kunagi purgikaant ilma ennast vigastamata või randmekõõluseid venitamata lahti. Vihast hambaid kiristades ja nõrgukest biitsepsit viimseni pingutades saan lõpuks pärast 5-minutilist pusimist selle kuradi purgikaane lahti keeratud.

Teiseks, ma vihkan igasugust tehnikat ja suhtlemist sellega. Ma ei oska siiamaani oma videomakiga lindistada. Ja seda, et DVD-mängijaga saab ka CD-sid kuulata, sain ma ka alles pool aastat pärast DVD-mängija kojutoomist teada ühe sõbranna käest.

Muudes eluvaldkondades ma tegelt ei ole nii saamatu.

5 comments:

Anonymous said...

a) ära vägista :) võta tavaline purgiavaja ja kergita sellega _natuke_ kaant, et vaakumi alt välja saaks. peale seda peaks olema lihtne lahti keerata

b) tõmba netist

LegaalneBlond said...

Tänan,sepp. Konserviavaja trikki katsetan kindlasti. Aint, et netist tõmbamine käib ka tehnikaga suhtlemise alla :)

Anonymous said...

Just torkas pähe, kui ääretult rumal ma olen - selmet end rüütellikult appi pakkuda õõnestan ma nii enda, kui ka teiste meeste vajalikkust :P

LegaalneBlond said...

saladuskatte all võin öelda, et lisaks purgiavamisele ja tehnikatundmisele on meestel veel paar head otstarvet aga nendest täpsemalt juba mai "Maajas" ;)

Anonymous said...

issand, kas see ilmub veel või? :D