01 April 2007

Millal on õige aeg, et kirjutada oma esimene raamat.

Mul on üks Unistus.

Tahan kirjutada raamatu. Ja pärast seda tahan kirjutada veel palju raamatuid, näidendeid, artikleid, esseesid ja romaane. Ma kirjutan armastusest ja inimestest ja päikesest ja heinamaast. Kirjutan asjadest, mis lähevad inimestele südamesse ja panevad neid mõtlema. Ja pärast minu kirjutatu lugemist tekib lugejal vastupandamatu soov oma lähedasi kõvasti kallistada ja olla tänulik kõige eest siin elus.

Ning siis ma korraldan 20. sajandi alguse stiilis salongiõhtuid, kus valitud seltskonnale loetakse ette nii minu, kui ka paljude teiste andekate kirjanike parimaid palu. Siidi ja sametisse riietatud külalised rüüpavad pisitillukeste sõõmudega head kohvi ja konjakit. Kaunis noormees vürtsitab etteloetut kurblike viiuliviisidega.

Kirjutamine ja vastuvõttude korraldamine – see on minu element.

1 comment: