06 April 2007

Chill ja grill

Lühikokkuvõte üritusest neile, kes ei osalenud :)

Grillimiseks ja chillimiseks tuleb kõigepealt valida ilm, kui väljas on vaevu 5 kraadi ja tuulispask. Muidu oleks ju koleigav, eksole. Nii, ja siis tuleb üritusele sõites läbida distants Mustamäe-Laagri-Mähe, et saaks ikka tõelise sõidumõnu ka kätte.

Grill-liha ja muu grillilt pärinev maitses muidugi väga hästi. Mis võis tuleneda ka sellest, et päeva jooksul tööd vehkides polnud aega midagi süüa. Aga ma võin ka eksida. Söögi osas on Mähe tareke alati kindel valik, süüa saab seal palju ja hästi.

Ja chilli-grilliürituse tõeliseks õnnestumiseks peab olema ka nutikas organisaator. See käib nii, et viisakalt sõidad oma autoga kohale. Siis kougid tagaistmelt kaasavõetud 3-liitrise veinitünni välja ja libistad seda lihakese kõrvale nädalalõpu ja saabuvate pühade puhul. Väidetavalt, ja ma ise ka loodan seda, jõi Priit enamuse veinist ära, sest õhtu lõpuks oli 3 liitrit kadunud kui vits vette. Ja siis kui on kojumineku aeg, paned Krista rooli. Krista sõidab maja ette, pargib ilusti auto ära ja hommikul – voila – ise oled kodus ja auto on ka kodus ja taksoraha pole sentigi kulunud.

Ja õhtu erakordne ning ajalukku minev sündmus seisnes selles, et Krista on põhimõtteliselt 2. naine, kelle ma olen oma auto rooli ja sõitma lubanud. Minu leegiheitja rooli on saanud katsuda väga vähesed ja väga valitud isikud.

No comments: