26 April 2007

Kummardus Armanile


Lühikese perioodi vältel olen kuulnud kolme mehe joovastunud õhkamist teemal, kuivõrd hästi ma pidavat lõhnama. Tipp oli täna, kui ma möödusin hommikul oma kabinetti minnes poolvõõrast kolleegist ja ta sammus mulle järele ning teatas, et „Teil on väga hea lõhn”. Oh seda eesti naise kohmetumist ja kogelemist komplimenti vastu võtta üritades…

Ilmselt on tärkav kevad meeste haistmismeeli teravdanud. Või on siis hr. Armani leiutanud lõhnaõlidesse lisamiseks mõne huvitava komponendi, mis mehi jalust niidab. Milles iganes see saladus ka peitub, mulle see igastahes meeldib.

Lähen ostan varuks veel mõned pudelid.

1 comment:

Jànus Robert said...

Kallimate lõhnade sisse on pandud ntx nutria suguhormoone ja ka feromoone, mis mõjuvad. Niiet, pole siin imastada midagi -- biokeemia valdkond.