05 May 2015

Mina, karjäärinaine

Vahel ma väga väga loodan, et teistel juhtub töö juures ka samasuguseid äpardusi kui  mul. Selle asemel, et olla asjalik, korrektne ja kalk karjäärinaine juhtub sul selline asi nagu:

1) Ühendad oma tööarvuti videoprojektori külge ja unustad ära, et sul on selline desktopi pilt

Kolleegid, politseivormides mehed korra vaatavad hämmeldununult ja vaikides. Et siis naerma pursata ja järgmised 100 aastat selle kallal norida.

2)  Tahad uuele ülemusele muljet avaldada. Oled ette valmistanud põhjaliku exceli tabeli ja ootad õhinas hetke, millal seda presenteerida. Ülemus tuiskab sisse, ütleb nüüd!, kahmad arvuti, kihutad koosolekuruumi. Ühendad...
Arvutist kõlab üle ruumi kõvasti laul -


Õnneks on ülemus samaealine ja tunneb head muusikat ning kasutab juhust kaasa laulda sel ajal, kui mina punastades ja häbenedes otsin kohta, kust mul ennist internetiraadio mängima jäi.

2 comments:

mama de montagne said...

Nii armsad lood!
Minul on sportauto taustapildiks. Aga kunagi oli Ronaldo :P Aga mõtle kui mul Mehe pilt oleks olnud? Alukates nt.
Muusika: korduvalt on mul jäänud mõne rämedama lüürikaga räpplugu mängima, kui arvuti dokist välja tõmban ning teised peavad kuulma edasi lauseid stiilis "i love that shit" või midagi hullematki ;)

LegaalneBlond said...

Jumal tänatud, et ma ei ole üksi :)