14 May 2015

No ... scenes at all



Ja seda juba mõnda aega...

Jäin eile lugema Perekoolis teemat, et kas suhe ilma seksita kestab. Võin kõigile käsi südamel öelda, et ei kesta. Välja arvatud väga-väga erandlikul juhul,  kui kokku on sattunud tõesti kaks täiesti aseksuaalset inimest ja nad ongi sellega rahul. Kõik teised võivad ju endale ja oma partnerile mõnda aega valetada aga see sisemine rahulolematus kargab varem või hiljem mingis olukorras suure plahvatusega välja.

Mina ka ei ole olukorraga üldse rahul. Aga olla kellegagi, keda ma ei austa, ma ka ei saa. Ei saa ja ei taha. Sestap unistan niisama. Näiteks ühe hotelli konverentsikeskuses on tööl hirmilus huulerõngaga poiss... Mitte mingi emo-laadne, vaid tõesti ilus. Või täna hommikul tööle sõites mängisin sellist mängu, et mitut meest nähtud meestest ma tahaks. Tulemus oli 1 12-st. Ja seda ühte nägin ka suht kaugelt aga kõhutunne ütles, et see sobib :)  Aga teistele naistele ma seda mängu autoroolis olles ei soovita, tähelepanu võib hajuda. Võib võtta mõne teise, rahulikuma koha - kontor, koosolekuruum, pood, misiganes.

Ja kui sa leiad kasvõi ühe, keda sa tahaksid siis tead, mis see tähendab? See tähendab, et su suhtega (kui sul see on) pole kõik päris korras. Sel ajal, kui minu suhtega kõik veel korras oli, vaatasin ma ilusaid mehi küll aga mõtlesin kohe järgi, et "ok, ilus aga minu oma on parem." Ja ma ei kujutanud ennast mitte kellegi teisega ette. Seda tunnet pole enam ammu olnud.

No comments: