18 May 2015

Sünnipäevanädalat alga!

Vaatamata hallile ja vihmasele esmaspäevahommikule, eraelulisele segadusele, järjekordsele kaalutõusule ja kõigele muule, millest ma hetkel ei lase end segada, olen täis indu ja entusiasmi :)

Sellel nädalal on meie peres kaks sünnipäeva korraga. Kõigepealt mina:



Ja siis tütreke:



See aasta me otsustasime mõlemad oma sünnipäevad kodus pidada. Nii et need, kes aadressi ja kuupäevi teavad, sellest infost peaks teile piisama! :) Teeme miskit traditsioonilist süüa ja kooki ka. Ja ärme muidugi Eurovisiooni Grand Finalet unusta.

Sünnipäevanädala üritustest on minul seekord vanainimesena plaanis Vahur Kersna loengu külastus  ja viimane visiit hirmkalli psühholoogi juurde. Tütreke aga võtab osa Maijooksust.  Ning lisaks sellele siis kuhjaga kokkamist ja torditegemisi. Ahjaa, näitan teile oma tordikoolitusel tehtud tordi  pilti. Ärge siis naerust laua alla kukkuge, ma lihtsalt panin kõik valmistehtud kaunistused tordile, sest millestki ju ei raatsinud loobuda.



Nii et palju õnne mulle teie kõigi poolt! Aitäh :)

7 comments:

Kairi said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Palju 6nne ja punaseid 6hupalle!

LegaalneBlond said...

Ma tänan! :)

Anonymous said...

Palju, palju, palju õnne Sulle!
ja kõike muud kah mida su hing vaid ihkab :)

Imekaunis tort, igati maitsekas ja kindla peale sellise kassid ostaksid :P

Sipsik said...

Mina võtaks selle valgete liblikatega tüki, tänan :)
Ning muidugi palju õnne ja uusi unistusi, et need täide saaksid minna!

Anonymous said...

Palju õnne! :)
Katrin

mama de montagne said...

Miljon hilinenud õnnesoovi! Ja see tort oli väärt kapiplahvatusest loobumist - igati super tulemus!