18 May 2007

Süüdimatud lobisejad

Ma ei kuula enam ammu raadiot. Põhjusega. See, enamjaolt süüdimatu ja küündimatu loba, ajab mind meeleheitele. Täna hommikul kuulsin juhuslikult ühte vanainimeste raadiot ja kahvatasin vihast. Nägin selgelt oma kahvatuvihast ilmet, sest kammisin parajasti peegli ees oma kiharaid. Mul pidi kamm käest kukkuma kuuldu peale.

Meeslobiseja rääkis energilisel häälel sellest, kuidas raskes avariis BMW-ga hukkus kaks inimest. Ja jõudis siis järeldusele, „et selle õnnetuse põhjustas politseinike nappus“. WTF??

Et nagu mismoodi ta seda ette kujutab? Et igas BMW-s istub lisavarustusena üks politseinik, kes manitseb juhti liiklust mitte rikkuma? Et nagu juhil endal pole mingit pistmist avariiga? Selgitage mulle ka kuidas politseinike arv mõjutab autojuhi ajumahtu.


Kui ma hommikul tööle tulin, võttis üks kolleeg mind vastu sõnadega „Sa tulid kui kevadine päike…“ See parandas mu päeva.

No comments: