10 May 2007

Räpane materialist

On üks väga lihtne viis, kuidas mind õnnelikuks teha. Tuleb mulle kätte anda uus auto. Garanteerin, et see vahend mõjub 100%. Käin ringi tobeõnneliku naeratusega ja imetlen iludust erinevate nurkade alt.

Sõidutan oma uut autot hellalt ja viin teda ainult parimatesse kohtadesse. Pargin ta nii, et ta paistaks kenasti silma, mitte ei suru teda kitsukesse vahesse kahe panni vahele. Naudin iga meetrit, mida mõõdavad mu iluduse rehvid.

Eile õhtul chillisin autoga linna lähistel. Ei saa ju kaunitari niisama maja ees seista lasta. Ikka tuleb rahvale näidata. Õhtupäike sillerdas kuldbeežil kapotil. Üks alatu linnuraisk oli julgenud oma väljaheite kapotile sokutada. Vee ja salvrätiku abil sai see pühaduseteotus kiiresti likvideeritud…

Minu auto, hea sõbranna, õhtu Tallinna lähistel, tibatilluke klaasike punast veini seafilee kõrvale, küünlavalgus õdusas hispaaniapärases restoranis.

Tagasisõidul linna poole, kui armatuurlaua sinakas valgustus heitis kuma õhtuhämarale ja raadios mängis Nelly Furtado „Say it right“ siis ma tundsin, et see oleks üks hetkedest, mil võis surra…

Kahjuks pean oma iluduse juba mõne päeva pärast rendifirmale tagastama ja ümber istuma oma vanasse, remondist tulnud autosse. Aga need hetked mu iludusega jäävad mu mälestusse igaveseks.

5 comments:

Anonymous said...

Mis materjalist see räpane siis on? Kuldbeež plekk, saan ma aru röövis sinu blondi südame. ma saan aru, et see on emadepäeva vihje, et kallim kingiks uue auto ;) ;) ;)

Jànus Robert said...

Aa, Tabasalus?

See "Say It Right" on eriti hea laul, kui sõnu kuulata.
Mulle meeldib seal 2 head kohta -- ühest pühast kohast:
From my body I could show you a place God knows
You should know the space is holy
Do you really want to go?


ja refrään:
Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
Do you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

Ma olen ise kah üritanud sellest chickist aru saada :)

JÄÄRAPLIKA: said...

Blond - ma tean mida te tunnete.
Ma pole üldse materjalist aga autodega oleks mind väga lihtne hulluks ajada.


Teine blond.

Anonymous said...

Huvitav, et vea parandamise asemel tehakse seda korduvalt. Ma siis parandan (heatahtlikkusest loomulikult!)

http://www.eki.ee/dict/qs2006//index.cgi?Q=materialist&F=M&O=0&E=0

LegaalneBlond said...

tänan, Kolmas Blond. Väärt parandus :) Vihkan ise ka vigu..