20 May 2007

Beibepäev


Kui mõnus on hommikul kaua magada ja siis veel veidi laisalt pikutada, ühe silmaga uniselt telekat piiludes. (Ideaalvariandis muidugi toob kauni kehaga meesisend siinkohal kohvi ja võileivad voodisse). Seekord tegin hoopis ise päikeselisse pühapäevahommikusse sobivaid pannkooke mustsõstramoosiga. Ma armastan kohvi ja pannkooke ja päevalehte.

Seekordne pühapäev oli meile tütrekesega totaalne beibepäev. Kõigepealt karjus tema minu peale, et tal pole midagi selga panna ja ta ei saa välja tulla! Seejärel ei leidnud mina endale midagi selga panna, sest mu igapäevateksad olid rabas poriseks saanud.
Ja nii me juuksurisse hiljaks jäimegi.

Stockmann oli pühapäevaselt unine – oli kohta, kuhu autot parkida ja puudusid hullumeelsed liftijärjekorrad. Edaspidi külastangi seda paika kuumal pühapäeva lõunal, sest ma ei kannata trügimist ja rahvamassi.

Juuksuris möödus märkamatult 3 tundi ja juba me olimegi mõlemad 10 korda ilusamad. Tema roosade beibejuuste ja vanilla-ninja tukaga ja mina blondeeritud ja triigitud ja beibetukaga. Ooo, me olime nii ilusad, kui kahekesi salongist välja kõndisime, et ootamatult näljaseks muutunud keha kinnitama minna. Ja selliste soengutega sobivad kokku ainult udupeen pasta ja värsked maasikad vahukoorega.

Seejärel tegime mõned must have suveostud nagu tibukollased tikandiga suvepüksid, musta korseti, roosa laia peavõru jms.

Ja kui juba shoppamiseks läks siis ostsin veel endale vaba õhtu veetmise vahendid ehk roosiõielehtedega vannipiima, pool kilo värskeid maasikaid, shokolaaditükkidega vaniljejäätist ja paar pisikest shampust vanniservale. Teen endale mõnusa äraolemise enne homset, Väga Tähtsat Päeva.

Homme tuleb veel parem päev.