01 May 2007

Mees nagu magustoit


„Sa võtsid juba teise magustoidu…”

Mmmm, kui hästi kõlas see lause ühe pika ja kena mehe öelduna. Nagu ma oleks midagi keelatut teinud või siis lausa pattu :)

Meestel näib olevat magusaga armastuse-vihkamise suhe. Ja mina eelistan iga kell magusaarmastajast meest. Ma sulan kui Kalevi tume kirssidega šokolaad päikese käes, kui ma jälgin meest, kes naudib magusat. Või veelgi parem – kui ta naudib mõnda minu meisterdatud magustoitu.

Mehises mehes, kes peab lugu magusast, on midagi meelast ja hõrku. Katsetage – kui te mõtlete samaaegselt kenast mehest ja vahukoorest maasikatega – mis mõtteid see teis tekitab? Patuseid, eksole…

Ja siis mulle meeldivad veel mehed, kellele meeldib vannis käia aga sellest juba mõni teine kord.

2 comments:

Jànus Robert said...

Kui pikk sa oled ja kui palju sa kaalud? Vastavalt sellele ka minu seisukoht teise magustoidu kohta ;)

LegaalneBlond said...

Sinu seisukoht jätab mind kahjuks täiesti külmaks :) Mina võtan teise magustoidu siis kui ma seda tahan.