15 May 2007

Juhuslikud kohtumised muudavad elu

Tundsin õhtul, et maailm mu ümber on muutunud ahtaks ja mind piinab nimetu äng. Üks ja see sama rutiin päevast päeva, nädalast nädalasse. Minutipealt paigasolevad päevad ja ühepikkused nädalavahetused.

Koduseinte vahel häid mõtteid ei tule, tuleb ainult telekast seep „Vaprad ja ilusad“, mis nüristab vähesegi mõtlemisvõime ära.

Võtsin kaasa MC Conradi ja läksin autoga linna peale tiirutama. Leppisime Conradiga kokku, et mina sõidan ja tema lahutab minu meelt. MC Conrad oli suurepärane kaaslane. Ta rääkis mulle ülimadalal ja sensuaalsel häälel (no peaaegu Vin Dieseli häälel, ainult natuke jäi puudu) elust, tunnetest, progressioonist ja tulevikust.

Ja mina vaatasin ringi. Vaatasin inimesi, merd, kirsipuid, unistuste maja, õnnelikke perekondi, suudlevaid noori, roosa rattaga pisitüdrukuid, rulluiskudel käest kinnihoidvat vanapaari, tumedaid pilvi, hetkelist päikesepaistet, rohurohelist Tallink Stari.

Ja koju tagasi jõudes oli maailm jälle avaraks muutunud.

6 comments:

Jànus Robert said...

Tundub, et teil oli lahe autosõit. Aga mis on progressioon?

LegaalneBlond said...

Kuidas sulle seda nüüd seletada :)Plaadi peale on kirjutatud oskamatu käekirjaga progression sessions vol.4 ja progressioni sõna lipsas ka paar korda conradi suust jutu ajal.

Jànus Robert said...

Lähe blondiseletusena arvesse küll...
;)

Anonymous said...

Progressioon tähendab jada, blondid.

Jànus Robert said...

Näed. Leidus kes mullegi diagnoosi pani:) Kahjuks anonüümselt..

Anonymous said...

Isegi mina pole nii osav ridade vahelt lugemises. Tore, et see kripeldama jäi.