25 March 2008

Anne Veski on tegija!

Ma käisin Anne Veski juubelikontserdil…
Saate, aru ma käisin Anne Veski kontserdil! Ja kuna youtube tropib mind millegipärast juba kaks päeva siis ma panen ühe hästi ilusa loo siia lingina.

Ma käisin Anne Veski kontserdil. Annel oli kolm erinevat esinemiskostüümi. Anne on üks ütlemata võimas staar. Ja kui ma veel avastasin, et ta on Dima Bilaniga koos laulnud siis ma olen lihtsalt müüdud…

Ma ei tea Eestis teist nii tegijat lauljat kui Anne Veski. Ja mina käisin Anne Veski kontserdil. Ja kui hästi läheb siis te näete mind peatselt ilmuval kontserdi dvd-l.

2 comments:

Anonymous said...

kullake, miks sa ei kirjuta sellest, kui kaunid kõrvarõngad sa justnimelt anne veski kontsertkaks ostsid :) ja kuidas me soliidses eas vanaprouade ja -ärrade vahel kaasa üürgasime laulda ;)
ja mitte kui hästi läheb, vaid kohe kindlasti saavad kõik sind dvd-l näha :p sind raiutakse digitaalsele andmekandjale igavesest ajast igaveseks lastelastele vaatamiseks :d

LegaalneBlond said...

Mis ma endast kirjutamisega ikka aega raiskan. See oli ood Anne Veskile.

Minu kõrvarõngad olid poole lühemad kui tal :)