22 March 2008

Kevad südames

Panen vahelduseks kirja hetke, kui ma olen kahe masendushoo vahel lihtsalt jumala õnnelik. Neid lugusid on blogis väheks jäänud. Vast seetõttu, et sellistel hetkedel mul pole erilist inspiratsiooni kirjutada. Peamiselt elan kirjutamisega masendust ja meeleheidet välja.

Kuidagi mage tundub kirjutada sellest, kuidas ma kohe hommikul ärgates end superhästi tunne. Kuidas ma naudin kõiki päeva jooksul toimuvaid pisiseikasid, mis õhtuks annavad kokku rõõmust ohkamapaneva päeva. Kuidas mu tehtud pühadekook suurepäraselt välja kukkus, kuidas päike paistis, kuidas mu ilus punane jope mulle selga istus. No kes see viitsib siukest ila lugeda, ahh? :)

Jahh, suure tõenäosusega on praeguse roosamanna põhjus keegi 20-ndates audiomanik. A mis siis. Minu käpikutes on praegu päike.

No comments: