09 March 2008

Must ja valge

Ma ei tea, kuidas teil, aga minu elu on peamiselt must või valge. Elus on kaks võimalikku vastust – „ei“ või „jaa“. Vahepealsed variandid ja võibollad ei eksisteeri. Poolikuid lahendusi ja pooltoone pole olemas.

Kodus on kolm vaasitäit lilli. Mis te pakute – kas „ei“ või „jaa“?
„Ei“ loomulikult. Mitte ükski õis pole pärit Sellelt, Kellelt Ma Tahaks Lilli. Muu ei loe. Ilusad sõnad või komplimendid valelt inimeselt – „ei“. Viletsama mootoriga, palju odavam ja praktilisem auto – „ei“. Üheöösuhe – „ei“. Martiini joomine poolvõõraga – „ei“.

Ja ma tõepoolest uskusin, et olen avatud inimene :)

Kersti, no see kelle väike tihane ma olen, ütles mulle kuldsed sõnad, kui ma kurtsin, et asjad ei ole kohe praegu nii, nagu mina tahan, et nad oleks. Ta ütles, et „Ja siis? Elu ei olegi must-valge.“ Mis on siis lõpuks tähtis? Kas teekond või lõpptulemus?

Ma arvan, et mõlemad. Aga hetkel ma veel ikkagi alahindan teekonna tähtsust. Ma tahan asju kohe ja ainuõigel viisil.

No comments: