03 January 2007

Armastuseringid sinu ümber

Kõige tähtsama armastuseringi sinu ümber peab moodustama armastus enda vastu. Kui sa ennast ei armasta, ei oska sa ka teisi armastada. Paljukorratud tõde, kas pole. Ainult, et selle kordamisest üksi on vähe, see teadmine peab tõeliselt sinuni jõudma. Ainult sina saad ennast armastada nii nagu ei keegi teine. Suur, ilus ja põhjatu armastus, mille olemasolu ei vähenda liigsed kilod või hommikusassis juuksed.

Teise ringi sinu ümber moodustab vastassoo esindaja armastus. See saab ainult täiendada armastust, mida sa juba enda vastu niigi tunned. Aga Jumal on siiski loonud mehe ja naise, et nad toetaksid teineteist sel raskel teel surma poole :)

Tähtsuselt kolmanda armastuseringi moodustab sinu ümber armastus lapse vastu.

Neljanda armastuseringi aga moodustavad sinu vanemad. Miks vanemad nii kaugel on? Suure tõenäosusega sellepärast, et kõik lapsed on vanematele n.ö. laenuks. Vanemate kohustus on laps üles kasvatada ja lasta tal siis minna oma Elu elama ja oma Ülesannet täitma.

Viiendas armastusringis paiknevad töö ja karjäär.
Kuuendas ringis paiknevad hobid, lemmikloomad jne.

Panin selle järjestuse kirja, kui kuulasin ühe kaartidega ennustaja juttu. Ennustamisest ei tea ma suurt midagi aga see ringide teooria hakkas mind huvitama. Sest kui ma nüüd mõtlen tagasi oma elule, siis ma näen kohutava selgusega, et ma olen ühe suure vea teinud. Ma ei ole ennast kunagi ise armastanud…

Ma olen endale meeldinud siis, kui mulle ilusaid sõnu on kõrva sosistatud, mind on hellalt silitatud või mulle on avaldatud armastust. Neil hetkeil olen ma tundnud ennast Maailma Ilusaima ja Parima Naisena. Kuid ma ei oska seda ülendavat õnnetunnet üksi tunda vaatamata sellele, et põhjused on ikka veel olemas.

Korra alustasin oma elu teisest armastusringist, mis loogilise järjestusena tõi kaasa kõik teised järgnevad ringid. Sündis tütreke, moodustus pere ja oma vanemad taandusid tahaplaanile.

…Ainult, et esimest armastuseringi ei olnud moodustunud. Armastasin end vaid siis, kui keegi teine armastas ka mind. Ja kui teise armastus otsa sai, olin pahur ja õnnetu. Olin armastusest ilma jäetud. Oh, mind rumalat…

Ma alustan nüüd uuesti. Ja seekord esimesest armastuseringist.

P.S. Pärast selle jutu kirjapanekut, mida mõned (:P) nimetasid "õpikujutuks", lugesin õhtul kodus enne magamaminekut A.Nekrassovi raamatut "Elavad mõtted". Mingist hetkest hakkas raamatus kirjapandu väga tuttav tunduma - ringiteooria! Praktiliselt sama, mis ma siin ise kirjutasin. Nii, et ei mingit originaalsust ega maadeavastamist..

No comments: