26 January 2007

Energiatega mängimisest

Olen läbinud Silva meetodi kõik tasemekoolitused ja pühitsetud Reiki I-sse ja II astmesse. Põnev on olnud ja tagasihoidlikult öeldes – elu on totaalselt muutunud.

Mida ma aga kohe ei teadnud, on see, et olen muutunud palju tundlikumaks ümbritsevate energiate suhtes. Ja neid energiaid on igasuguseid – häid, halbu, positiivseid, negatiivseid, siduvaid ja vabastavaid.

Ja nagu ikka minu puhul – jõuab Teadmine kohale nii, et algul koputab õrnalt õlale (seda ma ei märka reeglina) ja siis annab jalaga tagumikku. Ja seda viimast on juba raske mitte märgata.

Sain teada, et suure tõenäosusega olin ühe inimesega energeetiliselt seotud. Ma ei tea kuidas või millal see juhtus. Teadsin ainult, et see kurnab mind. Ja et ta unustas lahkudes mind sellest sidemest vabastada. Sideme lõhkumine osutus minu jaoks päris ehmatavaks kogemuseks. Jälle üks vajalik õppetund…

Aitähh Kerstile, kelle väike tihane ma olen :)

No comments: