13 January 2007

Ärge seda kodus proovige!

Vahel kasutab elu minu peal liiga karme võtteid, nendin ma pahuralt, hoides veidi värisevate käte vahel kuuma kohvitassi. Maja ees seisab üks valge auto, mille esispoiler on ribadeks, lisaks veel mõned avariijärgsed vigastused.

Olin hooletu, hindasin olukorda valesti ja nii see õnnetus juhtuski. Põhjendused, mis võivad elus kaasa tuua ükskõik millise õnnetuse.

Ausalt öeldes olin alates reedeõhtust pahas tujus ja tuju läks aina halvemaks. Peas liikusid pideva vooluna negatiivsed mõtted. Tujutuna läksin ka laupäeva hommikul linna peale asju ajama. Käimiste käigus läks tuju veelgi hullemaks. Ja siis….PAUK.

Mul on hirmkahju noorest poisist, kelle Volkswagen Golfi ma ära lõhkusin. Tema ei olnud küll milleski süüdi. Ometi pidi ta minu tõttu paljudest oma plaanidest loobuma, sest ta auto vajab suuremat remonti.

Ütle nüüd, Elu, kui see ei olnud karm õppetund, siis mis see oli?

No comments: