15 March 2021

See kodukontor

 


Ma praegu reaalselt saingi aru, et mu tööpäev on kodukontoris 2. korrusel tööarvuti taga ja kui tööpäev läbi saab siis ma lähen alla 1. korrusele ja istun isikliku arvuti taha oma asju tegema.

Ja nii saabki päevas umbes 20 sammu sooritatud, Hea, et vähemalt trepp on. Mingigi liikumine. Sest selle ilmaga mina kohe üldse õue minna ei soovi. 

Nüüdsest on mu 1. klassi õpilane ka distantsõppele saadetud, mis omakorda tähendab toredat lisastressi.  Eelmisel kevadel oli ta veel lasteaias ja seal videotunde ei tehtud.  Olen nüüd ka see lapsevanem, kes üritab oma koosolekute ajal lapse videotundi juhendada ja vaadata, et ta seal lollusi ei teeks.

oeh aga elame üle.

2 comments:

Nell said...

Mul on "kontor" ja "elu" samal korrusel ja korter väike. Mõnel päeval näitab kell, et õhtuks on tehtud 265 sammu... 1. klassi koduõpe ja veebitunnid kõigele lisaks. Õnneks mu kodust nii 15-minutilise kõnni raadiuses on mitmeid söögikohti. Nüüd käivad lõunapausid nii, et kõnnime lapsukesega toidukohani ja võtame oma lõunad kaasa. Ühe jutiga saab liigutatud keset päeva, saab õue, saab kellegi teise tehtud süüa, saab toetada söögikohti ja saab lapsukesega juttu ajada (ilma, et peaks häält tõstma teemal "MUL ON KOOSOLEK!"

LegaalneBlond said...

See tundub küll väga mõnus ja mõistlik rutiin olema :)
Meie siin toetame pigem Bolti, sest lähikonna söögikohad on pigem burksikohad.

Lisaks selgus, et Telia teenus polegi selline, et wifi oleks stabiilne või pista võrgukaabel seina ja intenett tuleb :( Internett sai hoopis otsa ja ilmselt tuleb üks lisakoht osta, et kokku 3 arvutiga tööd saaks teha ja selle eest igakuiselt maksma hakata. Kui tüütu.