08 April 2021

Positiivne

Esimene asi oli valus kurk, siis tuli köha, siis tuli nohu, siis tuli pearinglus koos oksendamisega ja täna kadus lõhna ja maitse tundmine.

Panin last magama, ta vaatas mulle otsa ja küsis: "Emme, millal sa duši alla lähed?"  Jeesus küll, ma ei tunne üks päev lõhna ja juba haisen nagu tõhk? Kohe lähen duši alla ka.

6 päeva on nüüd haige oldud, vaatame mis sümptom edasi tuleb. Parim oleks muidugi, kui ei tuleks midagi enam. Ootasin enne haigestumist väga vaktsineerimist aga nüüd saan selle siis loomulikul teel. Ja kust viiruse sain, pole õrna aimugi. Kuskil ei käi, salapidudel ei osale. Ainult toidupoes vahest.

Tunnen ennast natuke haprana. No nagu haigena ikka. Tean, et käsikirjaline testament kehtib kuus kuud. Selle jõuan vajadusel ära teha. Ei tea, kas kellelgi oleks kahju ka kui ma ära suren... Nali. Ärge võtke mind veel, mul on mõned head plaanid teostamata.

Joon  oma saialilleteed edasi, mille maitset ma õnneks ei tunne ja loodan, et homme ehk viirus jätab üllatamata.