03 February 2020

Jaanuar juba läbi...

...a ühtegi sammu oma eesmärkide täitmiseks teha ei jõudnudki.

Trennis jäi vajalik arv kordi käimata. Aasta alguses ei saanud kohe vedama ja kuu lõpus vedas alt tervis. Paaripäevase kodus ravimise asemel valisin paarinädalase vindumise, sest tööd on vaja teha ja lapse sünnipäeva on vaja organiseerida ja pidada. Veebruaris lähen uuele katsele ja teen oma trennid ära.

Uute suhete leidmiseks pole ma samuti ühtegi sammu astunud. Suure nohu tõttu õnnestus hankida nina alla ka suur lärakas ohatist, mistõttu ma ei tunne end ka eriliselt veetlevana. Käisin vahepeal Tartus ja seal kaubanduskeskuses jäin täiesti kogemata pikalt vaatama  ühte meest, kelle välimus mulle supersuper meeldis. Lihtsalt kõndisin ja vaatasin ja tema vaatas kerge kulmukortsutusega vastu ja pani igaks juhuks käe endaga kaasasoleva neiu õlgade ümber :)  Ühesõnaga see teema ka hetkel ei edene.

Raha osas on väheke paremad tuuled. Osad laenukohustused lõppesid, need sai pea kohe uutega asendatud. Olen halb koguja aga hea kohustuste täitja. Nii et mõned asjad vajalike asjade nimekirjast sai soetatud. Unistasin ammu heast telekast ja selle ma ka sain :)

Kokkuvõttes oli jaanuar kiire ja andis tunda, et mingit konkreetset tegevusplaani polnud. Koheselt läks asi põhimõtteliselt lappama ja nii ei sündinud ka ühtegi tulemust. Veits on sellepärast piinlik aga õnneks on veel 11 kuud järgi, et ennast parandada.

No comments: