28 August 2019

Rimi sarivaras

Olin rõõmus ja ootusärev, kui nägin, et minu kodu-Rimisse paigaldatakse puldikassat. Ma Selveris käies muud kui pulti enam üldse ei kasuta ja minu meelest on see ülimugav ja kiire variant, kuidas poest minimaalse aja-ja närvikuluga pääseda.

Sedasama kogemust lootsin ka Rimist. Aga kussa sellega! Paar esimest korda oli ok. Pultide maksekassa oli inimtühi, sai kiiresti ja niuhti läbi. Siis äkki programmeerisid IT-poisid Rimile kõige hullema ostukontrolli süsteemi üldse. No või vähemalt minu jaoks kõige hullema. Alates sellest hetkest, olen ma praktiliselt 70% kordadel sattunud ostukontrolli. Võin varsti ise pärast kontrolli kingiks saadud müslišokolaadide poe avada.

Kusjuures häda on ka nende pultidega, need ei loe lihtsalt ja korralikult. Teinekord pead sada korda vehkima, enne kui piiks käib. Mul juhtuski korra nii, et oma arust lasin pitsa läbi aga nagu ikka, voila - ostukontroll - ja selgus, et pult pitsat siiski ei lugenud. Sellel ühel korral jäin ka ilma šokolaadita aga süüdi küll ennast ei tunne, ausõna.

Pärast nö pitsavargust siis lähen täna jälle Rimisse. Nagu masohhist valin taaskord puldi, seekord siiski külma kalkulatsiooniga saada see müslišokolaad kätte. Olen hoolikas, midagi ei unusta, piiksutan põhjalikult ja lähen kassasse. TÄIELIK OSTUKONTROLL!  Korraks tuleb hirm südamesse, et äkki krt unustasin midagi. Kõik kaup kotist välja, seekord läks õnneks ja šokolaad nüüdseks ka söödud.

Ma ei tea, minu meelest see Rimi süsteem ikka pole päris normaalne.


1 comment:

Liis said...

Kusjuures mina sattusin kogemata Selveri Iseteeninduse algusaegadel mingisse lausalisse kontrolli nimekirja. Saan iseenesest aru, et kui tõesti juhtub seda "unustamist" või "oih kogemata ei lugenud ära" asja tihti, et siis võib ka ostukontroll valemiga sageli tulla sellistel inimestel - see on okei, aga ma olin alati hästi korralik olnud ja kirjutasin klienditeenindusse, et palun vaadake üle, kas see on ikka normaalne. Ja tuli välja, et olingi kogemata sattunud valesse nimekirja, paluti vabandust ja lubati, et edaspidi peaks paremini olema ja oligi. Siiani kõik hästi! Ostukontrolli vahel on, aga no harva! Nii et kui ikka tundub anomaalia ja ebanormaalne, võta kindlasti klienditoega ühendust - paha see ei saa teha nagunii ju. Kas teevad korda või vähemalt selgitavad, kuidas see algoritm selline neil on. :)