26 August 2019

Kohv ja kaks Ibumetini

On esmaspäeva hommik ja ma tunnen läbi une tohutut peavalu. Loodan, et see on halb uni, kuid ärgates saan aru, et siiski  kurb tõde.

Torud ummistuvad, auto laguneb, ressursid kahanevad järjest olematumateks, keegi ei tee mulle suveõhtugrilli ega niida muru, lapse nari on ainult poolenisti kokku pandud, üks mure ajab teist taga ja lõppu ei paista. Pole siis mingi ime, et ärkan peavaluga.

Võtan tööl kohvi ja kaks Ibumetini. Söök meenub alles kella 1 paiku. Tööpäevad on pingelised ja õhtuks on peavalu jälle tagasi koos väga-väga väsinud silmadega.Õige, mulle on ju prillid välja kirjutatud, mida ma pole saanud ostma minna.

Ma ei soovi elult mitte midagi rohkem, kui et palun,palun,palun lõpetame selle aastatepikkuse madalseisu nüüd ära ja liigume Elusebra mustalt triibult valgele.Palun. Ütle, mis ma selleks tegema pean?

4 comments:

Manjana said...

Kui su nari asub Tallinnas, ma võin tulla ja selle kokku panna. Mööbli kokkupanemine on nii vahva tegevus :)

LegaalneBlond said...

Ooooo, nii armas pakkumine :)
Aga tundub, et saan hakkama, viimased jubinad ja pulgad on veel jäänud.

Anonymous said...

Mina ja mu sõbranna oleme ammu veendunud, et vanajumalal peab mingi hea plaan meile varuks olema, sest no ei ole võimalik lihtsalt, et nii see elu edasi lähebki. Aga me pole veel teada saanud, mis puändiga see nali lõpeb.
Siiamaani olen sel suvel loonud lugematuid anekdoote, mis algavad sõnadega: sotsiaaltöötaja läheb Tinderisse...
Mul on vist ametinimetus seal kuskil mulle nähtamatult kirjas, sest no õnnetu lapsepõlv, alkoprobleemid, tropist eksnaine, kes koostöös kohtunikega on mehe elu hävitanud, kõik nähtud.

LegaalneBlond said...

:D :D ma tulen ka selle vanajumala-parima-plaani rühmitusse! :D

Puändi ootusega tuli mulle Tätte suveetendus "Õnnelik tund" meelde, mida just vaatamas käisin. Kui esimene poolaeg oli täiega rahulik ja igav siis me vaheajal kohe arutasime põnevusega, mis teises osas tättelikult lahti läheb või kuidas lugu täiega keerdu aetakse. Ja just nii juhtuski. Aga kui pauk ära käis olid lõpus kõik õnnelikud.

Tinder on ka üks äärmiselt huvitav koht. Esiteks ma pidevalt kustutan ennast sealt, sest see kõik on nii hale. Ja mõne aja pärast ajab uudishimu jälle tagasi. Kuna aga ma olen ilmselgelt liiga valiv siis mul match'e seal praktiliselt pole. Aga kahest kohutavast eksnaisest olen ka juba kuulnud :D Ilmselt kuuleks kõvasti rohkem, kui matchiks valimatult ja kirjutaks tutvustusse, et olen jurist..