29 December 2008

Mõned meist peavad töötama

Mõned meist siin peavad pühadevahel töötama ja mis meil muud üle jääb, kui msn-is needa neid, kes kodus rahulikult külitada võivad.

blond says:
ja ongi nii, et saarepiiga puhkab kodus ja laseb pussu
blond says:
meie peame siin rabama
tinuntsik says:
ja kus on riigi kokkuhoiupoliitika nüüd, ma küsin
blond says:
eksole
tinuntsik says:
inimesi lastakse lahti ja saarepiiga võib kodus logeleda
blond says:
mis riik see siuke on kui tööinimesed puhkavad, ma küsin?
tinuntsik says:
kas me sellist Eestit tahtsime?
blond says:
kas me selle nimel sõime kartulikoori??

8 comments:

Punapea Kroonikad said...

Nanannanaaanaaaaa.
Kuigi jah, homme nean ma samamoodi :(

LegaalneBlond said...

no kassa saad nüüd, kurivaim! niimoodi ei ole ilus. kas sina seisid, eesti lipp käes, lauluväljakul??

Punapea Kroonikad said...

Ikka on ilus rõõmu tunda kui elu on hää :)

Anonymous said...

mnajh...praegu annaks ei tea mida ära, et oleks töökoht...oleks nõus isegi 31.12 ja 1.01 töötama...:(

LegaalneBlond said...

Inimene tahab ikka seda, mida parasjagu käes pole...
(vanasõna)

soodoma ja gomorra said...

ilus on tõesti midagi välja hüüda.
mina aga olen näiteks elu aeg kartnud, kas ma ikka olen piisavalt tugev ja vitaalne neid elu erinevaid kartulikoori sööma?

LegaalneBlond said...

Ma mõtleks pigem, et kes krt need kartulid siis ära sööb?? :)

soodoma ja gomorra said...

egas kartulid pole ainus toit maailmas....