19 June 2008

Minu viis

Taheti teada. Olgu siis.

Reeglid: Mängija vastab viiele küsimusele ja pärast seda saadab edasi viiele inimesele.

1. Mida sa tegid kümne aasta eest?
Mehele olin juba läinud, last polnud veel saanud. Ilmselt tegelesin sellega :)

2. Viis asja “Vaja teha” nimekirjast?
Puhata. Mängida. Osta uus auto. Mehele minna. Saata korda tegu, mis jäädvustab mind ajalukku.

3. Lemmiksnäkid?
Vein, martini, rumm, Strongbow siider. Kui süüa, siis süüa korralikult, mitte snäkkida.

4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?
Kõigepealt ostaks ikkagi selle krdi auto ära, millest ma juba kaks aastat unistanud olen. Siis korraldaks parimatele sõpradele suure peo ja paneks kinni terve GO Spa koos kõigi hoolitsustega ja õhtul veini ja chilli kõrvale kutsuks esinema Dima Bilani. Siis ostaks veel mõnusa elamise Korfu saarele, läheks kuulama Justin Timberlake kontserti ja ütleks talle backstages, et "sry aga sa lasid suurepärase võimaluse mind endale saada käest", avaks kirjastuse, et oma raamatuid kirjastada, tööd ei teeks üldse – kui siis ainult heategevust. Ma võin siin kaks lehekülge põhimõtteliselt täis unistada.

5. Kohad, kus oled elanud?
Peamiselt pealinn, ajutised viibimised Haapsalus, Tartus, Bad Münstereifelis. Pluss puhkusereisid.

A ma olen pidur edasisaatmise osas.

No comments: