21 August 2007

Saamatu laksu all loll

Blond says:
kle, kust saab head, kohustustevaba seksi?
Lemmikbeib says:
ükskõik kust
Lemmikbeib says:
igalt poolt
Blond says:
Eino, mis õpetus see on?
Lemmikbeib says:
mine õhtul kluppi. vaata välja mees, kes meeldib ja ütle, et tahad takka seksida ja 90% kindlusega on sul kohustustevaba seks.
Blond says:
klubis on mehed juua täis
Blond says:
reeglina
Lemmikbeib says:
ei pruugi... ja väike shvipsis olek tuleb asjale kasuks
Blond says:
üheöösuhted suvaliste meestega on öka
Blond says:
ma tean et ma virisen
Lemmikbeib says:
kui sa tahad kohustustevaba, siis tulebki suvalisi mehi hankida
Lemmikbeib says:
mittesuvalisega ei ole enam kohustustevaba
Blond says:
ma tahaks enne inimesega tuttavaks saada
Blond says:
et ma saaks temaga suhelda ka
Lemmikbeib says:
kallikene, siis ei ole enam kohustustevaba
Blond says:
et nagu sa aru saad, tahan ma kuud ja tähti taevast
Lemmikbeib says:
ma saan pigem aru, et sa ei tea ise kaa, mida sa tahad
Blond says:
mul on juba mingit kolmandat päeva kaks musklis ehituspoissi ukse taga esinemas
Blond says:
mine või lolliks
Lemmikbeib says:
hehee
Lemmikbeib says:
nuvatt, siis mine ühest mööda, puuduta õrnalt tagumikku ja pista leheke koos telefoninumbriga ja sõnumiga "Seksime " pihku
Blond says:
nad on venelased
Lemmikbeib says:
ongi kohustustevaba seks ja kindlaste hea ka
Lemmikbeib says:
so???
Blond says:
seksujem?
Lemmikbeib says:
seks on ikka seks, ongi parem, ei räägi liiga palju, ja tuleb vähem jama
Lemmikbeib says:
ma olen sulle täna jummala palju nipukesi andnud
Blond says:
no ei oska mina neid elluviia
Lemmikbeib says:
missul siis äda?
Blond says:
saamatu olen lihtsalt …

4 comments:

Anonymous said...

Nõustun 110% Lemmikbeibega.
"Seksujem" ja nr kuti pihku ning edasi vaid tarvis kõnet oodata :p

Anonymous said...

/me loeb minuteid, et millal esimene pakkuja-abistaja kommentaaridesse ilmub... :)

LegaalneBlond said...

Mul on kõva stiimulit vaja, et numbrit ise pihku toppima hakata :D

Anonymous said...

heh, mul oli puhkuse ajal kah just sihuke mõte, aga siis, kui ootamatult ilmuski võimalus (ettevaatust soovidega, eks ju :)), lõin mina verest välja ja ei tahtnudki enam. selgus, et kuigi keha võib ainult seksi ihata, siis mõistus ja süda tahaksid sinna veel ikka väikesi lisandeid juurde