10 August 2007

Mõttetud juuksemüüdid


Ei osanud oodatagi, et juuksevärvi totaalne muutus teisi palju rohkem puudutab, kui mind ennast. Ma olen täpselt sama inimene, sama iseloom ja täpselt samad lollid naljad. Ainult juuksevärv on nüüd palju ilusam.

Huvitaval kombel jagunevad arvamused suht täpselt kaheks: naistele meeldib ja meestele ei meeldi. Meeste silmis olen ma nüüd täiuslik bitch. Üllatus-üllatus, ma olen tegelt kogu aeg bitch olnud. See, et ma oma juuksevärvi muudan, ei muuda mu iseloomu.

Ei ole nii, et värvin juuksed punaseks ja voilà – tahan silmapilkselt seksida igas võimalikus ja võimatus asendis ja iga ettejuhtuva alfaisasega. Olen ikka mina – oma kriteeriumite ja teivashüppajatelegi alistumatu nõudmiste latiga.

Ei ole nii, et värvin tumetumedaks ja mu õhtud hakkavad mööduma sestpeale kettide kõlinal ja piitsa viibutades. Et peksan kõiki teelejäävaid kasse jalaga ja vean mehi kaelarihmapidi järgi, kandes ise ülipikki lakknahast saapaid.

Noh blondi kriteeriume ma muidugi täidan nii umbes 83-protsendiliselt. Aga ka see pole mu tõeline juuksevärv.

Lõpetaks selle naiste klassifitseerimise juuksevärvi järgi, ahh?

No comments: