10 February 2021

Tööloom

Mul on siuke töökoht kus iga aasta alguses pannakse paika aasta eesmärgid ja siis analüüsitakse aasta möödudes, kuidas läks. Ma isegi ei tea, mis mind selle kokkuvõtte ja analüüsi juures häirib aga no ma kardan seda iga jumala aasta.

Ma ei tea kust tuleb see vastumeelsus analüüsida oma töö tulemusi ja hirm, et äkki ma ei pingutanud piisavalt.  Ja et äkki mul pole midagi ette näidata. Ja äkki keegi ütleb, et see töötaja on küll hull lohe ja laiskvorst ja ei saa millegagi hakkama. Ma ei tea kuidas teistes ettevõtetes aga neis, kus mina töötanud olen, erilist tagasisidet oma tööle pole saanud. Saan stiilis umbes a'la koostöö sujus ja midagi erilist pole välja tuua... On see nüüd halb või hea tagasiside?

Ja kui aus olla, siis ma olen ka veits laisk ja lohe. Mulle ei meeldi süsteemsus, ma unustan ära regulaarsed toimingud, mis otseselt ei põle. Ma libisen ülesannetest üle, kui keegi nende tulemust otseselt ei vaja ega küsi. Aga teisest küljest olen ma kriisiolukordades kiire, ei vaata kella, ei kaota pead. Olen piisavalt tark, et ise enamasti ülesannetega hakkama saada ja pole vajadust lisaküsimusi esitada. Väidetavalt on mul ka hea huumorimeel ja kvaliteetnaljad :)

Tuleb siis see julgus kokku võtta ja vestlus juhiga maha pidada. Eks siis näeb kas olen lohe või siiski väärtuslik töötaja.



No comments: