02 March 2019

Vaikelu

Mu blogist jääb nüüd küll mulje, et 40+ vanuses ei toimu kohe üldse miskit. 

Vaatasin just oma kapi peal jõuludest saadik seisvat Ripasso veini pudelit ja mõtlesin, et nii mõnigi postitus blogisse on sündinud koos klaasikese või kahe veiniga, kuid nüüd ei raatsi täispudelit selle poole klaasi pärast lahti teha ja rohkem juua väga ei tahaks. Kaevasin veits külmkapis aga ka seal polnud mingit sellist alkoholi, mida juua saaks. Üks prosecco on aga see ka ei isutanud rohkem kui pool klaasi. Nii et kui mina peaks kunagi minema Lätist endale alkotagavarasid soetama, siis ma tooks sealt endale paar kasti neid 20 cl vahuveine või proseccosid. Siis ei läheks täispudel raisku. Oleks täpselt paras kogus mekutamiseks. Näed, sellised mured on 40+ naisterahval kaunil laupäeva õhtul.

Ah, metsa, praegu läksin ja tegin ikka selle prosecco lahti, ma olen seda väärt :) Isegi siis kui ma seda aint ühe klaasi joon. Rohkem eriti ei võigi võtta, sest homme vaja õigel ajal värske peaga ärgata, et saaks üle pika aja kodu korda teha ja natuke hobiga tegeleda seni, kuni päevavalgust on. Käisin vahepeal reisil, ema-tütre kvaliteetaega veetmas päikeselistel paradiisisaartel. Oled kaks nädalavahetust kodust ära ja kohe on siin kaos, tolmurullid jooksid hõisates ukse peale vastu. 

Arva ära, kes valas endale just teise klaasitäie proseccot ja tegi kaks kirde saia merevaiguga? Vaat selline ongi see laupäevaõhtune natüürmort 40+ stiilis. Poisid juba magavad üleval, lõpetan ka varsti oma klaasi ja "Same Kind of Different as Me" filmi vaatamise. Homme seisab ees suurem pesupesemine ja avaldasin just täna arvamust, et üks kuivati kuluks meile ära nende pesurestidega sehkendamise asemel. Aga kuna tulumaksu tagastuse konkursis osalevad ka uus telekas ja esikukapp siis ilmselgelt jääb minu kuivatisoov tähtsusejärjekorras viimaseks, sest keegi teine meil siin pesu kuivatamise ja triikimisega ei tegele peale minu.

Ja lõpetuseks üks reisipilt lihtsalt kadeduse tekitamiseks :)









2 comments:

soodoma ja gomorra said...

Nii tore, et just ema-ja-tütre kvaliteetaja reis. Sellis(t)est unistan minagi.

LegaalneBlond said...

Ma ka väga ootasin seda aega tütrega. Väga tore oli.