28 June 2017

Üle 100 aasta spas - V spas

Miski ei tekita minus rohkem elevust ja uudishimu kui uue spa avamine. Isegi kui ta asub Tartus, Mis ei ole minu lemmiklinnade TOP-is.

Pilt vSpa kodulehelt

Hoidsin ennast jooksvalt kursis avamisjärgsete etteheidete, kriitika ja hinnaskaalaga. Varitsesin nö õiget hetke. Ja siis äkki oskas V spa  ühe reklaamiga täpselt õigele nupule vajutada. Idee oli selles, et veeda jaanipäev hubasemalt kui see traditsiooniline 10- kraadine jaaniõhtu. Jumal kuidas see mind kõnetas. Ma nii ei tahtnud kuskile külmetama minna aga kodus ja Tallinnas ka nagu passida ei tahtnud. Mõeldud- tehtud, superior tuba broneeritud läbi Booking. com-i, et jääks ikka taganemisvõimalus ka. Hinnaklass nagu ikka - kallimapoolne.

Kuna mul on saanud juba traditsiooniks pikemaid seiklusi ette võtta mõne ülimugava automaatkastiga tutika autoga siis rendipoiste (LINK) käest sain taaskord abi uue Ford Mondeo näol.

Ford mondeo - suht hea sõiduriist

Sõidumugavust jätkus aga edevust jäi suts väheks :)

Tartu tee on mul pähe kulunud pärast 5-aastast ülikoolistaaži. Ja ma isegi ei oska öelda, miks see linn mulle hingelähedaseks pole saanud. Tartusse jõudes oli linn inimestest ja autodest suht tühi. Küllap kõik on Pühajärvele põrutanud, mõtlesin ma endamisi. Mõnes mõttes oli päris hea, et autosid oli vähe, sest V spa leidmine esimese korraga polnudki nii lihtne ja tegin ikka kaks tiiru ümber Kvartali, enne kui julgesin parkimismajja sisse sõita ja voila - leidsingi kohe hotelli sissepääsu. On olnud kuulda nurinat, et sisseregistreerimine kell 16.00 on veits liiga hiline inimeste meelest aga mina olen kogenud, et võimalusel saab ka juba kella 2-3 paiku sisse, kui kenasti küsida ja tuba on korras.

Vastuvõtu neiude selja taga on väga lahe ja zen mullisein, seda võibki jääda vahtima :)  Ja see hõivas tükiks ajaks ka lapse tähelepanu.  Superior tuba oli minu meelest väga ilus, paljuski ebapraktiline aga siiski - ilus!

Tuba hotellis

Vaade aknast oli nukker. Ma nägin seda koledat vana maja, mis mulle juba ülikooli ajal ei meeldinud. Aga kui just aknast välja ei vaadanud siis oli kõik väga kaunis, nii et hing lausa puhkas. Kuna ma olin lapsele spad ja ujumist lubanud siis polnudki muud teha kui ujumisrõivad selga ja minekut. V spas olid väga lahedad hommikumantlid, sellised dressiriide moodi ja kapuutsiga. Lapse oma toodi küll alles küsimise peale aga ma ei tihkaks selle peale pahandada, et see meid juba toas ees ei oodanud.

Spasse sisenedes selgus, et polnudki kõik inimesed Pühajärvele sõitnud, vaid olid hoopis vspasse tulnud. Kui ma isegi algul kartsin, et olen ainus loll siis selgus, et siiski mitte ja terve maja oli välja müüdud. Samas hajus see rahvas kenasti spa peale ära ja sellist tunnet küll ei olnud, et ujuks inimsupis või et sauna ei mahuks. Spas oli suur bassein erinevate mullialadega ja voolubasseiniga. Siis oli sobiva sügavusega laste bassein, hulgaliselt mullivannikesi, see külma-kuuma basseini vahet  ja kividel kõndimise koht, aurusaun, aroomisaun ja midagi veel ja siis veel eraldi tasu eest saunamaailm. Kõik vajalik oli ühesõnaga olemas. Ette võiks heita ainult seda, et põrandad on ülilibedad. Lapsel õnnestus kukkuda ka siis, kui ta isegi ei jooksnud. Väikseid kukkumisi oli näha siin ja seal ja ma isegi libisesin paar korda.

Pärast ujumist vaatasime, et väljas veel soe ja päikseline ning käisime väheke Raadil ja ERMi juures seiklemas. Ööuni hotellivoodis oli väga kosutav. Tõeliselt mõnus voodi oli. Hommikusöögi ajal oli taaskord näha seda majatäit rahvast, mis tähendas seda, et ruumi ei jätkunud. Hommikusöök ise oli piisav, maitsev ja šampanjast ma ei hakka rääkimagi.

Muide, meie oleme need külalised, kes ei suuda lahkuda täpselt kell 12. Tõepoolest, vabandage! Sest esiteks on vaja kaua magada, siis on vaja pikalt hommikust süüa ja siis on ju vaja veel tunnike spas olla ja viimast võtta. Tavaliselt suudan koti kokku pakkida kella poole 1ks, just sobivalt selleks ajaks kui alt vastuvõtulaud tuppa helistab ja küsib, kaua meil veel läheb.

Oma Tartu seikluse lõpetasime AHHAA keskuses, mis oli imekombel 24. juunil avatud ja otse loomulikult - rahvast pungil täis. Aga jälle - suur maja, palju nurki, kõik mahtusid ära. Enne koduteele minekut veel väike McDonaldsi eine (ka üle 100 aasta) ja suund Tallinnasse.

Mis ma kokkuvõtteks ütleksin - Vspa on täiesti arvestatava interjööri ja spaga koht, oma hinda väärt. Kui nad nüüd nende libedate spa põrandatega midagi ette võtaks ja ehk mõned lisateeviidad paigaldaks, sest spa asukoht on ikka päris hästi ära peidetud.


*Ma pole mitte kelleltki sentigi saanud, kõik on minu isikliku kulu ja kirjadega :) 

No comments: