30 September 2016

Kui mina tahan ja mul on raha, miks ma siis ei saa?

Nagu mismõttes on Epp Kärsini lingamimassaažikoolitused aasta lõpuni välja müüdud?

See on juba nagu see tasuta haigekassa teenus või arstilkäik. "Helistage oktoobris kui tahate järgmisse aastasse aega saada?" Aga kui ma tahan otsekohe koolitusele saada?

Tegelikult oli väga lahe vaadata "Evelini" saadet ja säravat Eppu.  Tore, kui inimesel puudub valehäbi ja ta suudab küllaltki intiimsest teemast niimoodi rääkida, et ka see teistele loomulik tundub ja häbi ei tekita. Pigem nalja ja rõõmsat äratundmist.

A no mina nii ei mängi, et mingi hulk naisi teab Epu õpetatud saladusi ja mina pean järgmise aastani ootama!


/Vinguv naine/

5 comments:

mallu said...

Usu mind, olen käinud ja ilma sa küll millestki jäänud pole :D

Liis said...

See oli aasta lõpuni välja müüdud juba suvel kui mulgi see idee tekkis. Vahepeal mingid vabaks jäävad kohad seal FB grupis lähevad ka nagu niuhti ja enamjaolt ka ei olda nõus ära andma oma kohta vaid soovitakse vahetada mõne muu aja vastu, nii et käib selline kabetamine.
Samas tean tuttavaid, kes on käinud ja kes samuti nagu Mariann kirjutas - ütlevad, et tegelikult pole seal midagi nii erilist tõepoolest. Ma arvan, et need, kel voodis kõik jonksus, ei saa sealt midagi liiga uut ja põnevat teada ja need, kel voodis nagunii midagi nihu, ei saa sellest koolitusest hõbekuuli mis kõik korda teeks. Konspekti (korduvalt, no kuni meelde jääb ettenähtud tegevuskava) voodisse kaasa võtmine ja selle järgi talitamine ka eriline turn-on olla ei saa ju.. :P

St. lühidalt - tänaseks päevaks ma olen loobunud juba sinna koolitusele üritamast. Veebis leidub ka videoid mis näitavad selle massaaži tegemist, sesmõttes võib ehk neidki esiotsa uurida?

Anonymous said...

Minu meelest on Evelini ise juba nii piinlik vaadata, et... Ma ei suutnud seda saadet ja toda Eppu üle 2 minuti kuulata seekord.

Liis said...

Heihopsti Sina seal! :) Mis seis on? Aasta kokkuvõtteid või midagi pühade eel, ei tule..? Aga on kõik OK ikka nii generaalselt? It is what it is ja elame veel?

vaba maa said...

Ehk oleks aeg midagi kirjutada? Kahjuks ma ei saa Teid käsutada, aga see siin on siiski yks mu lemmikblogi.