09 January 2017

Ehk oleks aeg midagi kirjutada.... :)

Nagu üks viimane kommentaar tabavalt soovitas.


Ma mõtlen iga jumala päev sellele, et ehk oleks aeg midagi kirjutada. Aga no ei ole seda õiget tunnet ja sõnade vabaltvoolamist. Sellegi loo lihtsalt punnitan kokku siia ja heietan siit ja sealt, ilma konkreetse ideeta. Seekord siis selline kirjutis.

Üldiselt on kõik asjad kuidagi vales perspektiivis. Suhte lõppemine paneb tundma ennast luuserina ka kõikides teistes eluvaldkondades. Kuigi ma olen tark tüdruk ja saar aru, et need ei ole absoluutselt omavahel mingis seoses. Tegelt mul läheb paljudes asjades hästi aga ma ise ei tunne seda ja rõõmustada ka ei suuda.

Ei, AD-sid praegu ka ei võta.

Kuskilt, mitte ei mäleta kust, lugesin lapsest, kes mäletas oma lapsepõlvest kõige rohkem seda, et tema ema oli kuri. Mul tõmbas südame alt jumala külmaks.... Sellest hetkest olen pisemaga riidlemist vähendanud umbes 50%. Suuremaga on nagu on, päästa ei saa enam midagi.

Kõik uue aasta horoskoobid lubasid mulle meeldivaid suhteid, õhtusööke ja flirti. Selle võtan vastu. Uut suhet? Pigem ei. Kõik soovitused, kuidas hea ja tore suhe leida, algavad ettepanekuga visualiseerida uue partneri omadused ja kirjutada üles täpselt, mida soovid ja ootad. Kõik minu katsed visualiseerida näevad välja ühtemoodi - ma tahan oma endist kaaslast ainult, et mõningate paremate omadustega. No näiteks, et tema peale saaks kindel olla, kui arveid on vaja maksta ja et ta ainus tülide lahendamiseviise poleks kodust ärajooksmine.

Ma pole kunagi eriti uusaasta lubadusi jaganud. See aasta võtsin kätte ja kirjutasin kaks A4 täis. Alates kaalu langetamisest, lubadusest rohkem säästa ja rohkem raamatuid lugeda kuni uute sõprade leidmiseni. Vähemalt on kõik kirjas silmade eest. Vahel on hea, kui silmade ees on nimekiri, kust parimal juhul saab ka midagi maha kriipsutada.

Eks see elu on nagu on, täpselt selline nagu ma ise kõvasti vaeva nähes olen ta endale loonud. Kui on sitt järelikult olen kõvasti pingutanud selleks, et ta sitt oleks. Nagu Tony Robbins oma raamatus kirjutas depressioonist. Et kui tema juurde tuleb inimene, kes on sügavas masenduses siis Tony kõigepealt küsib tema käest, et "Kuule, mida sa teed selleks, et masenduses olla?" Iga asja jaoks on vaja konkreetselt eelnevalt midagi teha, eks. Siis ongi tulemus. Just selline nagu sa tegid...

4 comments:

Liina said...

Oli jah aeg :)

Nimekiri on hea mõte, must-valge aitab. Edukat täitmist!

Minu uusaasta lubadus on ka see, et olla vähem kuri. Et kas ma tahaksin sellist ema nagu ma ise olen ... issand ei. Ma pean vist just suuremaga olukorda päästma.

LegaalneBlond said...

Lastega on tegelikult nii, et alati jõuab päästa :) Vähemalt mina arvan nii. Mul suuremaga õnneks probleeme pole, ta veel siiski räägib minuga ja küsib vahel isegi nõu.

soodoma ja gomorra said...

Milleks on vaja uusi sõpru leida? sama väsitav ju, kui uut elukaaslast leida:)

LegaalneBlond said...

Tegelt ma väljendusin pisut valesti, ma ei taha mitte uusi sõpru leida vaid lihtsalt sõpru juurde leida. Et ma ei peaks olema üksi sellistel õhtutel, kus ma ei tahaks üksi olla.
Minu jaoks ei ole sõprade leidmine mingi probleem. Ma tunnen oma inimesed suht kohe ära. Ma lihtsalt olen ennast kõvasti tagasi hoidnud, sest eelistasin rasketel aegadel erakuelu. Eks see eelistamine nüüd tuligi ringiga tagasi ja hammustas tagumikust.