30 August 2013


Tuli siin õhtul õega juttu auradest ja ma nalja pärast küsisin, et "Mis värvi minu aura on?". Tema natuke vaatas mõtlikult ja mõne aja möödudes teatas, et "Pruun."

Mina seepeale, et öhöhhööö, ähhähää, aurad on vikerkaarevärvides ja pruun nüüd küll vikerkaarevärv pole! Aga oh, kuidas ma eksisin.

Siin on kirjas, et :

Pruun 
Pruunid toonid näitavad üldiselt energiataseme ja elujõu langust, mõnikord ka valu, kuid sel juhul on need peamiselt koos mustade toonidega. Üldiselt võib öelda, et mida tumedam pruun, seda halvem on aura selle osa energeetiline seisund. Mudakarva rohekaspruun on kehva tervisega inimeste puhul tavaline, see võib tähendada patoloogilisi probleeme, kui aga värvusest on haaratud aura ülemine pool, võib tegemist olla ka mentaalsete probleemidega. 

Ütleme nii, et ma pole aurausku aga see lugu võttis korra sõnatuks.

No comments: