22 June 2013

Ma olen ohvissialli vanaks jäänud ja ei saa praktikali mnnigi aru, millest stoori käib.

HEY YA
I KNOW I KNOW MINGI MEGAAA AMMUPLE JUMA KIRJATND AGA HERE IT IS
I NOW WAIT WAS HARD BUT WORTHH IT :())))

## I CANT EVENT TRUMBLE THE NOISE EVEN MORE ###

okei need projectionid mis käima t6mmmanud need suht julmad mai isegi ei tea mis öelda ,,, samas suht pohhhhuiiiiiii ikka nq väga pohhui sest noh kamooon Kas me naq mingi saja aasta pärast still mäletame mis praegu feelime? no shit et ei..So basicly conclusion(järeldus):

pohhhui hundred years from now nii phhuiii

------

ma tean ma ple sulle ammu kirjand mis ma teind ag a no ma ple jaksand sest tõesti ma algus underestiamatsin seda mis juhtub kui ma kevvu dumpin..ma ütles talle ka lõpuks.
Mai osand arvata et see nii mulle gettib aga after like mingi umm 2 kuni 3 päev see hakkas mulle ikka feelima heartis(südames tunda andma)
JA SS ma helistasin atlle tet mis toims ..."
"Hei..ya....mis toims??"
"umm umm..sina? miks sa mulle helistad? :DD?"
" ma pean lht ütlema et ...hh see ei olle nii kerge"
"einooo edu sulle sesseuht" ta oli ikka nii ülbe naq alalti
"msu..all i want is you nq miks pead nii tegema ..kuidas sul läind?"
"einoooo edu sulle wantimisega..mine pe..." tut tut tut tut
*pani ära kõne

ss läksin tqagsi tekki alla magama ja olin naq mine mnii maiilm..ahh teglt nii suva lähen hoopsi vannuga välj.a


Allikas: https://www.facebook.com/AliceMegaaPonevElu

3 comments:

lemmikbeib said...

Millega te tegelete, proua, keset kaunist suve???

LegaalneBlond said...

hoian ennast noorte tegemiste ja slängiga kursis :) oota, varsti oled samas kohas.

mama de montagne said...

Appikene, mina küll naersin. Ma jälgin sama õudseid asju lisaks ka inglise keeles ja saan alati lõuatäie naeru!