18 April 2012




Ei, ma ikka pean mainima, et mu personaaltreener on väga kuum poiss :) Muidugimõista on treener mu jaoks nagu õpetaja või ülemus, peamiselt vaatan talle lugupidavalt alt üles. Treeneri puhul on see muidugi füüsiliselt ka nii, sest ta on väga pikk poiss.


Aga no krt, ta on suht lahe sell ka. Mul on üldse nii, et inimesed peavad mulle sobima. Eriti kui pean temaga lähedalt kokku puutuma. Ja see on nii nummi, kuidas ta kõikide mu naljade peale naerab ja kavalused puhkepausi võtmisel läbi näeb. Vahel ma lasen tal harjutusi kohe mitu korda ette näidata, et samal ajal ise puhata ja teda vaadata. Siis ma ütlen veel näiteks, et ma ei usu, et ta seda kangi tõsta jõuab või et ta 20,0 kiirusega lindil joosta jõuab. Ja siis ta jälle näitab ette :)


Ja tegelt on temast ikka reaalselt kasu ja abi ka. Ükspäev üksi kangiga kükke tehes kukkus mul 10-kilone ketas ühelt poolt lihtsalt kolinal maha. Jube piinlik oli ja tegin kiirelt nägu, et "krt, kes see loll siin kolistab niimoodi, mina see ausõna polnud!" Treener aga valvab selja taga alati, toetab käega kui vaja ja aitab kangi tagasi panna.


Ja ta lõhnab ka hästi.

2 comments:

Liis said...

Kümnekilone? Srsly? :) Ma olen ikka tõeline makaron, teen BP-s praegu kükke 2+2 ehk kokku 4 kiloga, Sina 10+10+...? Sa oled ikka tubli:)
Kas millalgi tuleb jaanuari mõõtmistele järg ka, et millele/kuidas on personaaltreenimine ja menüü jälgimine mõjunud?
Ma olen nüüd paari kuu tublima treenimise (ja natukene vähem süüa üritamise) vältel mõõdulindi ja kaalu abiga tuvastanud, et kaal küll ei lange (ega tõuse), aga ümbermõõdud muutuvad, mis on kohati päris tore. ;)

LegaalneBlond said...

Mhmh, 10+10+kang ise ka. See kang on ka vist mingi kümnekilone. Eks ma pea jah ennast mõõtma uuesti. Hullu kaalulangust ei ole aga jõudu on küll tohutult juurde tulnud :)