03 December 2009

Jääge moodsaks!

Ma olen ihuüksi kodus ja naeran. Vaatan "Zhenja ja Lauri show`d " nagu Nolzik oma blogis ükspäev tabavalt märkis. Ehk Stiilipäevikut.

Raibe küll :) Peaosas on ilge, eatu karvik. See on üks põhjustest, miks mina üle 30-aastaseid mehi kohe üldse enam ei vaata. Sest kui nad on vallalised, on nad ennast nii käest lasknud, õllekõhu kasvatanud ja karva kasvanud, et ainus emotsioon, mis mul siis tekib, on õud. Ja õudus küll ihale või kirele edasi ei vii. Pigem ajab käppasid väristama nagu kassi, kes on millegi senitundmatu ja koleda asja sisse astunud.

Aga siis tegid Zzzzenja "Pühadejänes" Fokin ja staarjuuksur Pedaja rõlgest sammalhabemest jumala kena poisi. Mis siis, et IT-kas, ikka oli kena. Mul on kange kahtlus, et see oli sammalhabeme imeilus kaksikvend ja vaatajatele tehti lihtsalt haledalt tünga.

2 comments:

Anonymous said...

esimene kord, kus muutuja nägemine lõpus ikka konkreetselt õhku ahmima pani. ja mõtteid tekitas, et vähese tahtmise korral saab vist tõesti igast karvakerast täitsa korraliku mehe välja raputada.

mama de montagne said...

Kusjuures, mine kanni, kus meie ka hirnusime seekord. Lisaks õilsale hingele (see juukseteema eks) oli tal lõppeks kena naeratus ka. Rõlge on eriti hea sõna :D
A eriti ehe oli see reaktsioon, kui siis kõik teda esimest kord nägid! Saade on palju parem nüüd kus Z&L seal mingit klouni viskavad!