14 December 2009

Isiklik jõulumaa

Mul on kodus iseoma isiklik jõulumaa :)

Jõulutulede ja kuuseokste abil on minu väike rõdu muutunud superhubaseks kohaks, kus lumesadu vaadates hõõgveini limpsida. Või vähemalt on võimalus unistada, et ma seda teen.
Kõige selle ilu eest pean tänama oma superkangelast. Ma küll üritasin teda rõdukaunistamises aidata, aga kuna ta ütles, et mu püksid on koledad ja et ma ei oska oksi ilusasti kinnitada rõdule, siis me läksime loomulikult tülli ja ma läksin tuppa kaneelirulle küpsetama.

Muuhulgas on mind tabanud ka advendineedus. Kui teisel advendil sain maitsta söögikõlbmatut toitu siis kolmandal advendil üritasin vaadata 3D "Jõululugu" ja mul läks süda konkreetselt pahaks sellest virvendamisest. Võtsin need neetud prillid üldse eest ära ja üritasin filmi kangelaslikult lõpuni vaadata. Brrrr... süda oli tükk aega pärast kino lõppu veel paha ja pea käis ringi.

Kaunist jõuluaega kõigile!

No comments: