29 October 2008

Beibeelumuresid ka

„Kas sul õhtutualett juba on?“
Ma ausalt öeldes ei mõelnud peolegi minna, milleks mulle tualett. Ja üleüldse ma ei kannata seda peoeelset garderoobisoetamist. Pärast jäävad kõik soetatud asjad kappi seisma. Nagu mingi needus oleks peal – algul kõlbasid ja pärast ei saa üldse aru, mis kuradi pärast sa need räbalad ostsid??

Lõhn sai otsa. Pagan. Mõtlesin, et ostan uue lõhna. Sensit on juba piisavalt mitu pudelit järjest peale lastud. Käisin ühe ringi lõhnapoes. Kõik lõhnad olid odekahaisuga pussukad, sain peavalu ja süda läikis. Eile läksin uuesti poodi. Et ostan ära, tulgu mis tuleb. Nuusutasin, valisin, ostsin. Koju jõudsin, läks süda ostetud lõhnast pahaks. Ei taha pudelit enam kätte võttagi, äkki jääb see lõhn veel kätele juurde.

Keegi kunagi ütles, et ma olen mehelik naine. Huvitun autodest, olen iseseisev ja ei võta suu sissegi mingit mustikasiidrilurri. Ju peab nõustuma.

4 comments:

Unknown said...

Kate Mossi uus lõhn on hea "Velvet Hour" :)

LegaalneBlond said...

Soovitused täitsa teretulnud :)

Anonymous said...

Ma soovitan ka :P

Mine lõhnapoodi ja võta pastaks kaasa. Nendele lõhnaribadele kirjuta peale, mis lõhnaga tegu ja võta kaasa. Võta aega neid üle nuusutada. Eriti värskes õhus ja ükshaaval. Paari päeva jooksul on selge, mis sulle meeldib.

Anonymous said...

Su jutt isutas kommima, kuid kuna joon mustiasiidrit ja kasutan lemmikuna lõhna "Baby Doll"(tõesti lemmik, kõik, peale nime), siis ehk mitte. Kuid rääkidest lõhnadest seoses mehelikkusega, siis fännasin omal ajal meeste lõhna pii(ma ei suuda leida klaviatuuril märki).