08 May 2008

MEHED!!!! (see on siuke karjatus)

Kas on olemas üldse naist, kes teist k-u-n-a-g-i-g-i aru saaks??

Ma panen käe südamele ja tunnistan ausalt - mina ei saa aru ja ei hakka kunagi aru saamagi. Ma lihtsalt elan oma väikekodanlikku ja rutiinset elu. Ja vaatan mehi kui ilma subtiitriteta tummfilmi. Minu poolest tehke, mis teil iganes pähe tuleb. Ühte asja palun ainult - ärge mind hiljem milleski süüdistage.

Ärge seletage mulle, kuidas te pole mind juba nädal aega näinud, kui te ise pidasite vajalikuks oma vähest aega sõprade ja töö vahel jagada. Ja kuna ma tundsin ennast sel ajal hästi ja toimetasin oma toimetusi ning ei vingunud, näägutanud ega helistanud selle aja jooksul siis teie arvates mina olengi süüdi, et te pole mind nädal aega näinud. Millise fking loogika järgi?

4 comments:

Punapea Kroonikad said...

:)
täpselt.
saad ise hakkama ja tunned end hästi... ilma temata - oled süüdi.
ei saa ise hakkama ja lisaks tunned end viletsalt - oled süüdi.
ja eriti süüdi oled kui tema ei saa sinuta hakkama ja veel tunneb s..alt.

Anonymous said...

No kuule! MIs huvi need mehed Sulle enam siis pakuks kui Sa neist aru saaksid? Igav hakkaks ju!

jobu said...

Siis oleks elu igav kui mehed naistest aru saaks ja vastupidi.

Samas ma ei julgekski naisterahvast oma osadele sõpradele esialgu tutvustada.

Mul kunagi oli üks tüdruk, kes ütles, et "ma helistan sulle" ja siis ütles, et "oot.. stopp. mina ei helista kuna minule helistatakse".
Mõtlesin, et noh, selge, tshau siis.
Ja helistasin talle aasta aega hiljem kui ta oli mulle vastamata kõne teinud.
Oled samasugune inimene, kellele tingimata teised peavad helistama ning kes on liiga tähtis, et ise helistada teistele?

Samas kui mõni tüdruk väga meeldiks, siis oleks nädal küll päris pikk aeg, et teda mitte näha.

Päikest!

LegaalneBlond said...

Ei ole selline inimene, kes "ise ei helista mehele esimesena, sest see ei pruugi sobilik olla". Üldse ei ole. Ei valda teadlikult suhtemänge ja manipulatsiooni. Kõik, mis teen, tuleb otse südamest. Ja kui ei helistanud siis järelikult oli kiire ja polnud midagi tähtsat öelda.